2016-11-14 10:45Pressmeddelande

Du har väl hört oss på radio? Testa mobilverktyget Entré Office fr.99 kr/mån

null

Kundunderlag i handskfacket,Följesedlar i bagaget? Du som hantverkare gillar hantverk - inte pappersarbete! Med mobilverktyget Entré Office från Hantverksdata får du en superenkel överblick från arbetsorder till faktura.Hantverksdata gör vardagen enklare för över 30 000 i din bransch.Just nu, testa tjänsten gratis en månad, och få en timmes genomgång på distans.Läs mer om Entré Office - på www.hantverksdata.se/entreoffice

Kundunderlag i handskfacket,

Följesedlar i bagaget?

Du som hantverkare gillar hantverk

- inte pappersarbete!

Hantverksdata gör vardagen enklare för över 30 000 i din bransch.

Just nu, testa tjänsten gratis en månad, och få en timmes genomgång på distans.

Läs mer om Entré Office - på www.hantverksdata.se/entreoffice

Hantverksdata har grunden i ett av Sveriges äldsta dataföretag. Vi har utvecklat affärssystem sedan 70-talet. Redan från början riktade vi in oss på att utveckla systemen för de olika entreprenad- och servicebranscherna. Idag är vi omkring 100 anställda med bolag i fyra av våra nordiska länder - Sverige, Finland, Danmark och Norge. Vi är marknadsledande inom el-, VVS- måleri- och glasbranschen med våra moduluppbyggda system. Dessutom expanderar vi kraftigt inom övriga service- och entreprenadbranscher som bygg, larm, golv, plåt & vent, kyla och hiss. Sammanlagt har vi ca 4 000 företag som kunder med runt 35 000 användare inom de olika branscherna. Bara i vårt mobila system Entré Portal har vi drygt 19 000 användare. Vårt mål är att underlätta hantverkarens arbete och vardag med våra tjänster och programvaror.

Agnetha Gustafsson
Marknad