2023-04-24 08:28Nyheter

Nu lanseras Hantverksdata Finans – alla fakturatjänster samlade på samma ställe

Hantverksdata Finans är en tjänst med fakturaprodukter som nu lanseras av Hantverksdata.Hantverksdata Finans är en tjänst med fakturaprodukter som nu lanseras av Hantverksdata.

Med Hantverksdata Finans vill Hantverksdata samla alla fakturatjänster under samma paraply. Produkterna heter Entré Fakturaservice, Entré CleanUp och Entré Fakturaköp.

Hantverksdata Finans är den nya tjänsten hos Hantverksdata, den marknadsledande aktören för molnbaserade affärssystem för hantverkare.

Med Hantverksdata Finans kan ditt företag få en integrerad och komplett lösning för fakturaservice. Tjänsten gör att du spar tid och pengar – och framför allt att du får betalt i tid.

Många företag har sina fakturatjänster på olika bolag. Det gör att deras kunder möts av olika typer av fakturor och olika typer av varumärken och avsändare. Med Hantverksdata Finans är hela fakturahanteringen enhetlig, enkel och trygg.

Inom Hantverksdata Finans hittar du i dagsläget dessa produkter:

• Entré Fakturaservice
    • Komplett lösning från fakturaskapande till betalning.
  • Entré CleanUp
    • Samla ihop era äldre, förfallna fakturor och få hjälp med allt från distribution till betalning.
  • Entré Fakturaköp
    • Lösning för att snabbt få betalt eller förbättra er likviditet.

Om du vill veta mer om Hantverksdata Finans och dess produkter, hör då av dig till Hantverksdatas säljavdelning på salj@hantverksdata.se eller 08-473 70 00.

Hantverksdata koncernen, HVD Group, har över 230 anställda, omsätter närmare 400 MSEK och har 50 års erfarenhet inom entreprenad- och serviceindustrin. Hantverksdata koncernen har företag i både Sverige, Finland, Norge, Danmark och Tyskland. Företaget är marknadsledande i Norden med sina webbaserade moduluppbyggda system. Totalt har Hantverksdata cirka 10 000 kunder och cirka 100 000 användare inom de olika branscherna. Hantverksdatas lösningar och system utvecklas av hantverkare för hantverkare. Läs mer: https://www.hantverksdata.se/